top of page

Jak vrátit zboží?

Koupili jste u nás zboží a nevyhovuje Vám? Můžete jej samozřejmě zaslat zpět. Jak na to?

Nenošené a nepoškozené zboží s číslem objednávky nám, prosím,

zašlete ZÁSILKOVNOU zpět na adresu:

Lada Nejčevová

Horní Újezd 29

675 22 Horní Újezd

tel.: +420 775 974 925

e-mail: info@zbozizbali.cz

Jakmile Váš balíček v pořádku dorazí, dáváme z e-shopu pokyn bance pro navrácení platby.

Ve stejný moment, jako zadáváme pokyn, obdržíte automatický e-mail, že Vám vracíme platbu.

Prosíme o trpělivost - proces mezi bankami pak trvá zpravidla cca 3 pracovní dny - než je platba skutečně připsána na Váš účet.

Vracíme automaticky stejnou cestou, jakou jste zboží platili, takže číslo účtu nám posílat nemusíte.

Pozn. Pokud Vám nevyhovuje zaslání Zásilkovnou, můžete využít jakéhokoli přepravce. Česká pošta je však v našich preferencích na posledním místě, neboť balíčky často odváží (často nenechá ani lístek o uložení zásilky) a proces vrácení se tedy zbytečně protahuje, co je nepříjemné Vám i nám.

Děkujeme za pochopení. :)

bottom of page